Helpdesk

Το τμήμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Χρηστών Υπηρεσιών Δικτύου (Help Desk) του ΚΕ.Δ.Δ. του ΤΕΙ Μεσολογγίου δέχεται, καταγράφει και δρομολογεί προς επίλυση αιτήματα και προβλήματα των χρηστών που σχετίζονται με το δίκτυο δεδομένων.

Το Help Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Ακαδημαϊκής Κοινότητας σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:

  • Νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής,
  • Ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
  • Βλάβη σύνδεσης,
  • Eγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
  • Βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, κ.α.) ή στον ενεργό εξοπλισμό (routers, switches,access point,  τηλεφωνικά κέντρα, κ.α.) του δικτύου,
  • Προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
  • Προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχει το ΚΕΔΔ (Dial Up, Email, Σύγχρονη – Ασύγχρονη Τηλεεκπαίδευση,Wifi, Προστασία από ιούς, κλπ).

Το Help Desk σε καμία περίπτωση δεν εμπλέκεται στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν:

  • Περιφεριακές συσκευές που διαθέτουν οι χρήστες (Scanner, printer,Fax, κλπ)
  • Προγράμματα που έχει εγκατεστημένα ο χρήστης στον υπολογιστή του, με δική του ευθύνη.
  • Προβλήματα που αφορούν το Hardware των υπολογιστών των χρηστών (Μνήμες, κάρτες γραφικών, κάρτες ήχου κλπ)
  • Υπηρεσίες που δεν υποστηρίζει ή δεν διαθέτει το ΚΕΔΔ ΤΕΙ/Μ.

Η επίλυση των προβλημάτων γίνεται ύστερα από συμπλήρωση και παράδοση σχετικής  της αίτησης που θα βρείτε στα Γραφεία του ΚΕ.Δ.Δ ή θα σας αποσταλεί Ηλεκτρονικά.

Το τμήμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Χρηστών Υπηρεσιών Δικτύου (Help Desk), λειτουργεί από:

Δευτέρα  έως Παρασκευή: 09:00 π.μ. – 15:00 μ.μ.

και δέχεται τις κλήσεις μέσω τηλεφώνου στο 26310 58284- 455 , με fax στο 26310 23204, με Email στο helpdesk @ ή άμεσα στο χώρο τους στο κτίριο του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου του ΤΕΙ Μεσολογγίου.

Χρήσιμες Συνδέσεις